• news

Serà u cavallu bughju di i premii SDJ di quist'annu?

U mese scorsu, l'SDJ annuale hà annunziatu a lista di i candidati. Oghje ghjornu, i premii SDJ sò diventati a vana di u circondu di u ghjocu di ghjochi. Parechje persone ghjudicanu u standard di un ghjocu per vede s'ellu hà guadagnatu diversi premii di ghjocu di ghjocu, senza parlà di u ghjocu SDJ chì hè statu attentamente sceltu da i ghjucatori tedeschi.

main-picture_1

E nominazioni à u Premiu SDJ di questu annu includenu L'avventura di Robin Hood, Cittadina: Vice Cità (dispunibule in Cina) è Zombie Teenz Evoluton.

main-picture_2

I criteri per u Premiu SDJ: U ghjocu di nominazione deve esse divertente è u publicu deve esse largu. Quist'annu, u passu in bocca diU Big Case in una cità chjucahè assai splusivu. Mi dumandu s'ella pò vince u SDJ?

E candidature per u Premiu Kinderspiel des Jahres sò Mia Londra, Dragominu (una versione per i zitelli di Regnu Domino) è Storytailors.

U premiu Kennerspiel des Jahres chì i ghjucatori di ghjocu di ghjocu si primuranu di più nasceranu trà Età di a Pietra 2.0: Tribù Preistoriche (Paleo), Rovine perse di Arnak è Regni Fantasy(Fantasy Realms). L'ultimi dui ghjochi ponu esse acquistati in Cina.

Circa Età di a Pietra 2.0, l'avemu introduttu in l'articulu di l'annu passatu. U SDJ in l'ultimi dui anni hè diventatu sempre più confusu, in particulare u Premiu Kennerspiel des Jahres. Sentu chì a strategia è a difficultà sò calate. Ma oghje parleremu di u ghjocu u più campiunatuL'andatu, Rovine perse di Arnak.

main-picture_3

Dapoi a so liberazione, hè stata appesa à a lista calda di BGG, è sò sempre stata assai curiosa di a so origine.

Esplora un territoriu scunnisciutu

E Rovine Perdute di Anakhè un ghjocu divertente di esplorazione è avventura. I ghjucatori agiranu cum'è membri di a squadra di spedizione è esploreranu e rovine antiche è misteriose durante i so viaghji:Ruvine Arnak. In termini di meccanismu, questu hè un ghjocu chì combina DBG (custruimentu di carte) + piazzamentu di travagliadori.

main-picture_4

I cuncettori di u ghjocu Min è Elwensò un coppiu. Prima di diventà cuncettori, anu travagliatu cum'è testatori di ghjocu per un bellu pezzu. Sta pusizione li furnisce ancu assai aiutu, affinchì anu una megliu cunniscenza di a meccanica di core di u ghjocu è di e preferenze di i ghjucatori.

main-picture_5

DBG + cù u ghjocu di piazzamentu di i travagliadori ùn hè nè troppu nè troppu pocu, ma Arnakhè megliu in a simplificazione di u meccanisimu di ghjocu è a chiarità di u prucessu. À u principiu di u ghjocu, ogni ghjucatore principierà cù sei carte in manu, vale à dì: dui dollari, duie bussole, è duie carte di paura. U primu ghjucadore hà un vantaghju, è u secondu ghjucadore hà pruviste.

main-picture_6

In ogni round, u ghjucatore puderia sceglie una di e seguenti 7 azzioni principali: Prima, pudete sceglie ① per liberà un travagliu in una zona cunnisciuta ② per sbloccà una nova stazione. Ogni ghjucadore hà solu dui travagliadori , allora aduprateli cun cura.

Più tardi, quandu sbloccate a nova stazione, pudete fà l'azione di ③mazzà mostri. In questu mumentu, avete intrutu in a zona per esploràArnak. Queste zone piatte sò custodite in silenziu da santi patroni.

main-picture_7

Pudete pagà e risorse currispundenti per a lotta contra i mostri, è ricumpensà cinque punti è e risorse di u diu guardianu. Benintesa, si pò ancu sceglie di ùn luttà contr'à mostri, uttenerete una carta di paura è un paghju di scarpi. Eccu ancu un metudu cumunemente adupratu da DBG: riduzzione di puntuazione à a fine di u ghjocu, libreria di carte brute.

Dopu, se avete sempre soldi (o avete risparmiatu soldi), pudete fà l'azzioni di ④cumprà carte è ⑤ghjocà carte. A carta turchina hè una carta artefactu, avete bisognu di pagà cun una bussola, è pudete agisce immediatamente dopu l'acquistu. A carta marrone hè a carta di l'equipaggiu, chì rapprisenta i strumenti o trasportatori chì ponu esse aduprati in a spedizione.

Infine, ci hè un altru meccanisimu impurtante in u ghjocu: ⑥ Arrampicà si nantu à a pista. Ci hè trè tippi d'iscrizzioni: oru, argentu è bronzu. In u prucessu di scalà a pista, sarete ancu ricumpensatu da l'assistente. L'ultima azzione chì pudete sceglie hè ⑦Pass.

main-picture_8

Quandu i cinque giri sò compii, u ghjocu hè finitu. U ghjucatore cù u più punti vince.

Puntu di ghjocu tutale = puntuazione di pista + puntuazione di spaziu di pannellu + puntuazione mostru + puntuazione di carta-puntuazione di paura

Cum'è un ghjocu di piazzamentu di travagliadori DBG +, cumu u cuncettore combina e duie? Minci hà datu a risposta. «In l'azzione, duvemu risolve un prublema chjave: in u ghjocu di piazzamentu di i travagliadori, sceglite un'azzione in un giru; ma in u ghjocu DBG, ghjucate à combo attraversu una cumbinazione di carte, chì hà un effettu in cascata.

main-picture_9

Tuttavia, in u nostru ghjocu, ùn pudemu micca lascià chì u ghjucatore abbia una manu sana di carte, ma pudemu solu fà l'azzione di mette i travagliadori; da l'altra parte, ùn pudemu micca lascià à un ghjucatore ghjucà tutte e carte è piazzà tutti i travagliadori. Questu hè u puntu chì deve esse equilibratu. Per quessa, avemu decisu di "cumpone" l'azzione: I ghjucatori ponu fà una sola azzione per giru, è ponu ghjucà una carta basata annantu à l'effettu, o ponu sceglie d'andà in un novu locu per "archeologia". "

Stunning fine art

Ancu se solu hà vintu a nominazione à l'arti di u Golden Geek 2020, l'arti di Anak ùn perde micca assai ghjochi premiati. Eccu, ciò chì vede hè un mondu magnificu, è questu ùn hè micca un semplice DBG o ghjocu industriale.

Rispuntendu à u ghjocu nominatu per u Premiu Kennerspiel des Jahres quest'annu, u stile d'arte di Arnakhè u più distintivu. L'artista di u ghjocu (Milan Vavroň) hà ancu tiratu illustrazioni per Cavaliere Magicu è 1824: Ferrovia Austro-Ungarica.

main-picture_10

Micca solu què, i geroglifici in l'iscrizzioni acquistate da i ghjucatori in u ghjocu sò stati tutti creati da Min.

Cumenciu, Minhà avutu una longa cunversazione cù a squadra d'arte. Anu fattu un brainstorming è anu discuttu di l'aspettu di l'isula è di e persone chì una volta campavanu in Anaque: u so modu di vita, e so credenze è e storie ch'elli ritrattavanu.

Quandu Ondřej Hrdina cuminciò à disegnà illustrazioni, Min cuminciò à cumpone una storia chjamata A Storia di Anaqueè di visualizà l'idee per mezu di e fiure. Dopu avè custruitu u quadru, tuttu ciò chì ferma hè di cumplettà i dettagli. Descrivimu a geografia, u clima, a flora è a fauna di l'Isula Arnak è u modu di vita di e persone ...

A mitulugia è a religione sò una parte impurtante di a cultura, è si pò rimarcà in l'arte ch'elli anu lasciatu: reliquie culturali, lochi è storie riprisentate nantu à i muri.

In generale, mi piace assai stu ghjocu. Cum'è ghjovani cuncettori,Min è Elwenùn hà micca solu cuncepitu un ghjocu di mostru di sutura "doppia meccanisimu", ma hà custruitu un background storicu soprapposti (assai altu gradu di cumpletezza), cumbinendu i vantaghji di DBG è di liberazione industriale, u schema hè chjaru, u prucessu di ghjocu ùn hè micca ingombrante, e regule sò nurmali è micca cumplicati, è ogni mecanismu hà spots luminosi. Questu hè veramente un ghjocu di ghjocu premiatu.

main-picture_11

U SDJ 2021 serà annunziatu u 19 di lugliu. CanArnak, chì hà vintu quattru numinazioni è un trofeu da u Golden Geek, vincenu sta battaglia?

Tema interattivu: Quale pensate chì serà u vincitore di u Premiu Kennerspiel des Jahres quest'annu?

main-picture_12


Tempu di posta: Jul-01-2021