• news

I veri Geeks di u ghjocu di ghjunta facenu dighjà i ghjochi à so spese

Riturnemu à aprile 2020. À quellu tempu, l'epidemica avia appena principiatu à l'esteru, è a ghjente era intrappulata in casa senza nunda da fà. È i ghjucatori di tavula sò inquieti. Cum'è a sapemu tutti, i ghjocatori di tavula sò grandi colpi chì facenu e so proprie carte di ghjocu, scatule di almacenamentu è ancu tavule di ghjocu dedicate.

newsg (1)

Eppo ci sò qualchi geeks di ghjochi di ghjochi, chì parenu preferisce u vechju lascitu - i vechji ghjochi.

U patrimoniu storicu hè riccu è luminosu, è unu di i primi ghjochi di tavula cumpletti scuperti - U ghjocu reale di Urhè inclusa in u museu britannicu in u RU. Ma L'origine di sta reliquia culturale ùn hè micca assai gloriosa: hè stata sacchighjata da l'archeologhi britannichi da u cimiteriu reale in Iraq.

newsg (2)

A diversità di e forme d'arte antiche cum'è a pittura è a puesia, i ghjochi di ghjochi mostranu direttamente u numeru di ghjucatori, a forma di u ghjocu, a pusizione di u ghjucatore in u ghjocu, ecc., Dendu à u publicu spaziu per imaginassi. Un tali netizen,Vila, hà passatu guasi un annu è più di 30.000 yuan (RMB) da solu per fà un ghjocu chjamatu U ghjocu reale di Ur.

newsg (3)

Perchè fà da solu?

"Quandu l'epidemia hà iniziatu, era in casa per pruvà à amparà una lingua - Israeli. Quandu YouTube mi hà mandatu un video-Irving Leonard Finkel, un ricercatore à u British Museum, invitatu Thomas Scott, un presentatore di ghjocu, per ghjucà à un vechju ghjocu di ghjocu: U ghjocu reale di Ur. Aghju lettu e regule èOwenA carta nantu à u ghjocu, è era faciule da amparà, è avia assai storia daretu, è vale a pena di studialla. "

Ma, quand'ellu vole cumprà un ghjocu per ghjucà nant'à Amazon è Etsy, ciò ch'ellu hà trovu u rende delusu. A qualità hè ghjustu cusì, è ùn hè micca assai bellu aspettu. À quellu tempu,Viera hà pensatu ingenuamente chì stu ghjocu duverebbe esse finitu in un mese, ma per a so sorpresa, ùn hè micca solu difficiule da fà, ma piglia ancu più tempu ...

U prucessu di produzzione

Per fà u ghjocu perfettamente, Virahà decisu d'amparà sè stessu falegnameria è scultura. Si juncìu à vari gruppi d'arte di falegnameria è di rilievu, è dopu cuminciò à praticà assai. Da a scultura in petra à a stampatura per l'incrustazione ... I marcatori cum'è i dadi è i pezzi di scacchi devenu esse sculpiti, macinati, lucidati è furmati.

Se vulete restaurà l'aspettu più autenticu di a tavula, e petre ùn ponu micca esse incollate cù colla, ma cù asfaltu. A parte posteriore di a scatula di ghjocu deve esse ancu incollata cù cunchiglie speciali. Hà ancu luttatu per urdinà materie prime in ligna.

Virahà iniziatu stu prughjettu ambiziosu. U sanguinamentu era banale per macinà è lucidà e petre. Oltre à lucidà e petre, hà spesu assai soldi in libri di storia è hà amparatu nantu à rosette in scacchiera, forme d'ochji, punti, ecc.

Quandu Viera mettendu una rifatta di U ghjocu reale di Urnantu à Internet, i media anu avutu assai copertura. A ghjente accunsente chì questu hè un remake perfettu. Avà hè mailingOwenà u British Museum in a speranza di avè una visione di a storia daretu à u ghjocu. «Vogliu ghjunghje in fondu. Hè una lascita incredibile ".

U ghjocu reale di Urhè statu scupertu in u 2600-2400 a.C. Hè un ghjocu di dui omi. Ogni latu hà 7 pezzi. U ghjucatore di partenza lancia i dadi è si move versu u puntu di partenza. U bordu hà trè filari, à manca è à dritta sò i dui lati di u corsu d'azzione di u ghjucatore, u mezu hè u "campu di battaglia" di u ghjucatore, se un pezzu ghjunghje appena à a pusizione di l'altra parte di u pezzu, u pezzu pò esse manghjatu.

newsg (4)

Ci hè cinque posti furtunati nantu à i quattru anguli è à mezu à u tavulinu, induve un secondu tiru di dadi hè attribuitu, permettendu à u ghjucatore di mette un novu pezzu in ghjocu o d'avanzà un vechju pezzu. A pusizione C di u bordu, a pusizione di rosula, hà "prutezzione" è a pussibilità di fà una mossa in più. Similmente, più pezzi ponu esse piazzati nantu à u bordu per fà più faciule per i ghjucatori a pianificazione di e so tattiche.

newsg (5)

Tutti sò curiosi di e so spese. Perchè spende più di 30.000 RMB per fà un tale ghjocu? U fratellu maiò hà rispostu chì i soldi ùn eranu micca u prublema principale. "Sì avete messu annantu à una basa mensuale, aghju pigliatu dece mesi per fà stu ghjocu, chì hè 3,000RMB un mese. Se micca per via di l'epidemica, questu seria a mo spesa mensile di divertimentu. Cusì ùn hè micca un prublema nantu à a spesa ".

«Ancu s'ellu ci hè sempre assai migliurazioni da fà ... Ma a ristaurazione hà occupatu troppu di a mo vita. Avà, hè ora di piantà di pruvà à esse perfettu. Dopu tuttu, l'imperfezione hè a perfezione ".

CUNCIDENZA

Casualmente, un netizen chjamatu Warwick ripintu a Torneu di l'Ocainclusa in u British Museum. L'hà stampatu nantu à carta spessa à l'acuarela secondu uTorneu di l'Oca esposta in u British Museum, dipinta à a manu è appughjata cù linu, da pudè piegà a scacchiera. Culurite i pezzi di scacchi è fate un dado à l'ossu à a manu.

newsg (6)

A so ispirazione hè venuta da una discussione: designer Pell Nielsenhà fattu alcuni ghjochi di ghjochi antichi dapoi u 2014. Per truvà cumpagnie di ghjucadori, hà iniziatu una discussione nantu à BGG è hà speratu di sparte e so risorse cù altri ghjucatori. Differente da l'apparizione di a ristaurazione,PellA versione hà pagatu più attenzione à u ghjocu è a funzione.

Pellhà dettu: "A ragione per a quale mi piace stampà (o restaurà) questi ghjochi hè chì aiuta à prutege sti ghjochi. Alcuni ghjochi sò lasciati soli è tenuti in un museu chì ùn si pò mancu truvà. Ma Purtroppu, u mo budget hè assai limitatu. Alcuni libri chì cunnoscu nantu à i ghjochi sò troppu cari per mè ".

Casualmente, in Cina, alcune persone facenu a ristaurazione di l'antichi artefatti di ghjochi di ghjochi. In 2019, a squadra di cuncepimentuHezhong Shandian hà passatu quattru anni à restaurà Sei Boqi, hà racoltu più di 20 ducumenti, è infine hà ristabilitu u 70% di e regule uriginali.

Fighjemu u British Museum. In fattu, u Museu Britannicu include assai dadi è marcatori di ghjochi di tavula scuperti in u seculu scorsu o ancu in aC.

Ci sò pezzi di scacchi in avori da u 3050 a.C.:

newsg (7)

Diversi dadi Rumani:

newsg (8)

A storia di i ghjochi di tavula hè longa è bella. In l'Occidente anticu, i ghjochi di ghjochi sò intrecciati cù dii tempi fà. Da tandu, i ghjochi ùn sò più solu un semplice passatempu, ma anu ancu un significatu religiosu.

newsg (9)

A bandera di u rè Ur, piatta in u British Museum di Londra, hè stata sbulicata da a tomba reale di Ur. L'imaghjina di u carru nantu à a bandera militare prova chì a ghjente avia inventatu a "rota" à quellu tempu。 St'opera di mosaicu incrustata di cunchiglie, lapislazzuli è calcariu nantu à tavule di legnu, u fronte è u retro, rispettivamente, riprisentanu scene spettaculari di guerra è di pace, è hè ricunnisciuta cum'è una di e reliquie culturali più rappresentative di a civilizazione Lianghe.

In U ghjocu reale di Ur, guardendu in l'ochji nantu à a scacchiera, ùn pudemu mai cunnosce u significatu daretu, ma duvemu esse chjaru chì a storia di u ghjocu hè a storia di l'umanità, è sti tavuli I passiunati di viaghji rendenu omagiu à l'anziani in modu primitivu .


Tempu di posta: Apr-21-2021