• news

Viaghju torna mille anni fà è sò diventatu detettivu

Quandu eru zitellu, aghju particularmente desideratu di pudè diventà Conan, pussidendu a so pistola di guardia di u listessu tippu, è dopu avè tiratu à qualchissia altru, aghju pigliatu frescu u micrufonu di cravatta, è dopu qualchì ragiunamentu rigorosu, aghju dettu: "Ci hè una sola verità".

csd

Quandu sò crisciutu, aghju invidiatu Kogoro Akechi in Edogawa Ranbu. Micca perchè mi piace u ragiunamentu, ma perchè hè cusì bellu di palisà u modus operandi di l'altri.

Se u ragiunamentu giappunesu hè impregnatu di gusti strani è strani, allora u ragiunamentu americanu mi dà a sensazione chì hamburger + hot dog-deliziosi, ma u calore esplode.

Per esempiu, Libru di Eventi di Deduzione. A mo impressione, questu hè un ghjocu chì richiede una scansione costante di codici QR, indizi, è idiomi. Durante u ghjocu, aghju ancu fattu un dramma americanu.

Ma ciò chì ùn m'aspettu micca era chì quist'annu u funziunariu annunziessi una grande mossa: quattru novi travagli sò stati publicati in una volta.

dasgf

Stu ghjocu, chjamatu u Serie Millennium, cunsiste in l'antica versione di 1400, a versione muderna di 1900 è a versione cyberpunk di 2400.

cdsvsg

U fondu storicu di u ghjocu hè situatu in a dimensione di mille anni, accumpagnatu da l'espansione di u tempu, pò finalmente viaghjà attraversu i trè ghjochi per risolve un misteru più grande.

In Fiorisce, ùn hè micca un fiore

Hazy, ùn hè micca una foschia

In l'ultima versione di a versione cinese di Knight's Creed: 1400, ghjucate à un cavalieru chjamatu Abra Levy, chì hà una capacità simile à Bran: sunniendu sogni strani. In u sognu, pare di pudè prevede alcuni frammenti di u passatu è di u futuru. Cù sta capacità, site diventatu u più famosu detettivu di u Medievu è avete risoltu parechji casi.

sadsdfsf

U ghjocu hè divisu in quattru script: U Capitulu Persu, U Bagnu di l'Anima, Ferma Credenza, è Dark Glow. A difficultà di ogni script cresce sequenzialmente. Accumincia l'app è pudete inizià u ghjocu. In generale parlendu, uKnight's Creed ùn hè micca assai sfarente di l'edizione precedenti. Sò aduprati per chjarificà a relazione trà elli visitendu diversi posti, persone è oggetti.

dasfdh

Ma a differenza hè chì u livellu di Knight's Creed hè risuscitatu. Prima di tuttu, a carta hè divisa in trè parti: a pusizione rossa riprisenta e mostre chì avete, u turchinu riprisenta l'ogetti chì cunniscite ma ùn avete micca trovu, è l'interfaccia di caratteri hè per e persone chì cunniscite ma ùn cunniscite micca u locu specificu.

sfsk

Ùn vi scurdate chì in u Libru di Avvenimenti di Deduzione, u tempu passa pianu pianu. Ogni volta chì dumandate un caratteru o scansionate un articulu, li aghjunghje 5 minuti, è ci vorrà 20 minuti per andà in un novu locu. Ùn sottovalutate micca l'influenza di u tempu, hè cusì chì vene l'effettu farfalla. U tempu in u ghjocu pruvucarà ancu altri avvenimenti. Per esempiu, unu di l'articuli hè statu arrubatu o un altru assassiniu hè accadutu.

U tempu affetta duie cose: u più veloce risolvi u crimine, più altu serà u puntu à a fine di u ghjocu; i caratteri di u ghjocu tenenu u tempu nurmale. Per esempiu, à mezu à a notte, ùn pudete micca visità alcuni caratteri. Certe volte, i persunagi di u ghjocu ùn vi lasciaranu micca esaminà cun facilità, è pudete avè bisognu di qualchì corruzzione monetaria.

dsafsd

Patrula PAW

Cum'è u proverbiu, vi basate nantu à i vostri parenti in casa, i vostri amichi quandu surtite, è a vostra fratellanza in Parigi (ùn si dice micca questu). In u ghjocu, avete trè parenti affidabili chì anu fattu rializazioni in diversi campi. In ogni casu, pudete uttene indizi misteriosi dumandendu à i parenti.

U vostru ziu hè un monacu in u monasteru, chì hè abile in vari documenti, cusì pudete truvà per indizi relativi à a carta; a vostra surella hè un cummerciante chì hà abilità in vari tesori, allora pudete dumandà li indizii in relazione à artefatti; u to fratellu hè un spia, cunnosce ghjente in parechji mistieri in Parigi.

hn

Inoltre, ci hè un cumpagnu impurtante in u ghjocu - u levriere Parsifah. Pò truvà u pruprietariu di l'articulu annusendu e prove. Quandu u scannate per annusà un ughjettu, reagisce cusì: nisun odore umanu; puzza è corre versu unu d'elli; puzza ma ùn pò distingue, ecc.

L'aghjunta di cani pare chì porti più divertimentu à u ghjocu, è si sente chì ci hè un aiutu megliu. L'emergenza diParsifah pare cunfirmà in più u tema: in i luntani 1400 anni, senza l'aiutu di l'alta tecnulugia, u cane pare esse diventatu un strumentu putente.

Sunniendu in Parigi

U ghjocu Knight's Creed hà subitu un aghjurnamentu epicu in termini d'arte, di fattura è di meccanica. Non solu conserva l'eccellente meccanica di core, ma aghjusta ancu alcune impostazioni interessanti per portà i ghjucatori una nova sperienza (senza spoilers).

Storia: Un ghjovanu scribu hè statu assassinatu in studio, è a catena d'interessi chì l'anu purtata era cusì cumplicata, è cumu si hè riflittutu u destinu di un picculu individuu in l'epuca tamanta? U ghjocu mette in scena a storia in Parigi. Chì tippu di cità era Parigi in u 1400 d.C.?

Immagine: L'arte in u ghjocu hè veramente lodabile. Attraversu a carta di i sogni, mi pare di pudè vede e siluette di e scene. L'eccellenti abilità artistiche di i pittori ripristinanu e scene impurtanti in u ghjocu per u ghjucatore è cunnettanu l'indizii di a storia.

fdg

Cuuperazione: Ancu se u ghjocu hà marcatu 1-4 persone, pensu chì 2 persone parenu esse u partitu perfettu. Differente da i ghjochi di fuga cumeBig Search è Sala di fuga à tempu limitatu, Libru di Eventi di Deduzione hè più cum'è una versione di ghjocu di ghjocu di "Script Kill". Hà assai rami. Duvete cuntinuà à interrogà è cambià i caratteri avanti è indietru. Per truvà relazioni logiche. Dunque, hà bisognu di cooperazione, è più persone sò necessarie per truvà indizi. Ma più ci hè ghjente, più ghjucatori ùn si sentenu micca implicati. Dunque, a partita trà i dui pare esse a più perfetta.


Tempu di posta: Jul-31-2021