• news

Andate in fondu à u regnu bughju è truvate i secreti di a legenda- "DESCENT: Legends of The Dark"

sdzgds1

Ancu se u ritardu di DICE CON ùn hè nunda di novu. Ma quandu aghju vistu i più grandi espositori annunziavanu i so novi prudutti unu dopu à l'altru, eru sempre abbastanza cun core. I ghjochi chì devenu esse gloriosamente affissati in a nostra mostra sò stati liberati à tempu (asciugandu e lacrime).

Tuttavia, quandu avemu ricevutu l'ultima versione (tantu attesa) di "DESCENT: Legends of the Dark" da l'Agenzia A, aghju avutu a sensazione di stà bè in un mumentu. Amichi, fighjate u spessore di sta scatula!

sdzgds2

"DESCENT: Legends of the Dark" hè una seria di opere sottu FFG. Cum'è rapprisentante di i ghjochi di rollu di tavula, hè sempre stata aduprata cum'è standard per misurà i pro è i contra di tali ghjochi. FFG (Fantasy Flight Games) hè stata fundata in u 1995. A maiò parte di i so ghjochi anu u so propiu universu IP, è ci sò ancu parechji ghjochi derivati ​​IP da FFG, cum'è "U Signore di l'Anelli", "Game of Thrones" ecc. .

sdzgds3

"DESCENT" hè una sola linea in a serie di l'universu Terranos. Altri ghjochi cum'è "Rune Wars" è "Ways of War" sò ancu storie diverse chì si passanu in u listessu cuntestu. I capulavori di a serie di l'universu Terranos sò quelli chì una volta occupavanu u primu postu in i ghjochi americani. L'ultima publicazione di "DESCENT: Legends of The Dark" hà amparatu e lezioni di i primi dui è hà fattu novi aghjurnamenti in tecnulugia.

sdzgds4

Deep in the Legends of The Dark

Dopu avè apertu u ghjocu, ùn pudiamu aspettà di mette inseme tutte e tavule in u ghjocu è truvemu chì sti terreni è mudelli ponu esse cumpletamente salvati in a scatula sottu.

Dopu chì u ghjocu hè stallatu, pudete pugnà in l'app per inizià u ghjocu. Hè vera, sta volta "DESCENT: Legends of the Dark" hè un ghjocu di ghjocu chì si basa assai nantu à l'assistenza app. Ehi, in casu chì i ghjucatori chì ùn li piacenu micca l'applicazione si arrabbiinu, spiegemu un pocu. Se capite FFG, truverete chì i so ghjochi piacenu aduprà assai a modalità half-plug.

2015 "XCOM" hè un ghjocu cooperativu guidatu elettronicamente; U 2016 "MOMSE" è u 2019 "U Signore di l'Anelli: Viaghji in a Terra Mediana" tramindui necessitanu assistenza APP.

Tuttavia, à ghjudicà da l'ultime "DESCENT: Legends of the Dark", FFG va sempre più luntanu nantu à a strada di l'applicazione. Ma l'elettronizazione hè veramente una spada à doppiu tagliu. Parechji ghjucatori permettenu à i ghjochi di esiste in modu elettronicu, ma speranu solu chì l'applicazione possa esse veramente usata cum'è applicazione ausiliaria. L'azzioni principali cume e battaglie, è i stabilimenti devenu sempre esse fatti da i ghjucatori stessi.

sdzgds5

Cliccate nantu à l'app per cultivà e capacità di l'eroi secondu a scena chì site è e scelte chì fate. À u principiu di u ghjocu, u ghjucatore pò sceglie unu di i quattru eroi iniziali (l'ultimi dui eroi seranu dispunibili per u ghjucatore à sceglie mentre a battaglia s'intensifica). Ci hè 16 missioni principali in u ghjocu, è parechji rami sò intrecciati. Ogni livellu avarà barriere cum'è scala, arburi, cofre di tesori da esplorà, cumbatte mostri è ancu di più.

U ghjocu hè principalmente divisu in fase di eroe è fase scura, supportata da caratteri, carte è terrenu mudellu.

U ritrattu di i caratteri di u ghjocu hè ancu assai affascinante. Se vi portate in u caratteru, vi senterete cum'è u caratteru principale cresce. Quandu ascultate una splendida musica di fondu, un duppiu immersivu è scene di lotta, face chì a ghjente sente chì, bè, pare chì un'app sia ancu bona.

Questu hè ancu un ghjocu chì hè amichevule per i lettori daltonii.

sdzgds6

U ghjocu hè dutatu di 16 segni plastichi. Quandu un nemicu hè generatu, una barra nemica apparirà in l'app. Assignate un culore à ognunu per distingue u nemicu di u listessu tipu è mustrà induve serà pusatu u nemicu. Prima di mette u mudellu nantu à a carta, u ghjucatore deve mette a marca d'identificazione di culore currispondente nantu à a basa di u mudellu.

Ogni marca d'identificazione averà 1-4 lacune. I lettori daltonii ponu truvà u nemicu currispundente nantu à a barra nemica di l'app dopu avè verificatu u numeru di lacune nantu à a marca d'identificazione.

sdzgds7

Modellu Apprezzamentu-Spartimentu da Prufessori Warhammer Players

Benintesa, finu à i mudelli 40 devenu esse u più grande puntu culminante di stu ghjocu. Rispuntatu à a prima è a seconda edizione di "DESCENT", ùn hè mancu inferiore à parechji mudelli prufessiunali.

E forme di trazione è i dettagli fini sò purtati da a nova tecnulugia aduttata di FFG. In u passatu, i materiali aduprati in a prima è a seconda edizione di "DESCENT: Legends of The Dark" eranu in PVC. Stu tipu di materiale hè faciule da cunfondesi in i dettagli. Cum'è a dicitura dice, hè "dettagli sfocati". I terreni è l'armi scontranu spessu prublemi di curvatura. I ghjucatori cù sperienza di mudellazione aduprà acqua calda o aria calda per corregge stu materiale termoplasticu. 

sdzgds8

Sta volta, a pellicula d'acciaiu tagliata à laser hè aduprata per l'iniezione di polistirene PS. Per esempiu, u Games Workshop per Warhammer in u Regnu Unitu, è alcune di e tavule prodotte da Bandai in Giappone sò ancu fatte di stu materiale. Questu artigianatu è materiale danu u mudellu di "DESCENT: Legends of the Dark" cun dettagli d'alta precisione paragunevuli à i novi mudelli di l'era Warhammer Sigma. Ùn ci hè micca prublema di deformazione in armi è piattaforme, è ancu ogni scala è l'osse sò assai chjari.

Sicondu l'intervista di Polygon cù u produtore Walden, FFG hà adupratu sta tecnulugia per fà miniature da qualchì tempu. Hè stata aduprata per a prima volta in "Star Wars: Legion", un ghjocu di guerra in miniatura chì si concentra nantu à e battaglie. 

sdzgds9

In breve, sta nova versione di "DESCENT" hà daveru subitu cambiamenti in parechji aspetti: u mostru di u signore di a cità hè statu annullatu è tuttu trattatu da l'app. Aumentà u meccanismu di a differenza di altezza, realizatu da l'accessori in cartone. I dettagli di u mudellu sò assai taglienti, è a griglia di 3 cm hè cumpatibile cù parechji ghjochi in esecuzione ... Apprezzu ancu a prudenza di FFG in u ghjocu: steppingstones mudellu, lacune pensate per i ghjucatori daltonii, ecc. Dopu avè equilibratu e mancanze è vantaghji. , hè sempre un ghjocu assai accattivante. 

sdzgds10

Oghje, "DESCENT: Legends of The Dark" hà sbarcatu nantu à u flagship store Asmodee Tmall. Se u cumprate avà, riceverete ancu un mudellu Dragon Centurion Zenis è un inseme di piatti girevoli in acrilica limitata (4 pezzi). Pudete corre per ellu!

Perchè ùn riunite micca un coppiu d'amichi per una splendida avventura in u dopu meziornu di u weekend?


Tempu di posta: Sep-01-2021