• news

Da a custruzzione à a vela, in u viaghju scunnisciutu, parlemu di u prucessu è di u significatu di cuncepisce un ghjocu di tavulinu

construction1

À u principiu di l'estiu di questu annu, aghju accettatu una cumissioni da un amicu per disignà un ghjocu di tavulinu per Greenpeace.

A fonte di a creatività vene da "Spaceship Earth-Climate Emergency Mutual Aid Package", chì hè un inseme di carte conceptuali prodotte da u staffu di Luhe, sperendu à aiutà i diversi campi raffinendu u cuntenutu di l'azzione ambientale più leggibile è più interessante.I creatori di cuntenutu in diverse scenarii cercanu l'ispirazione di co-creazione, è pudemu influenzà più audience è creà u calore di i prublemi di u cambiamentu climaticu.

À quellu tempu, aghju publicatu solu "Good Design Good Fun".Per mè, aghju passatu l'età di perseguite ghjochi splusivi è indulge in u ghjocu.Pensu più nantu à cumu utilizà i ghjochi di tavulinu per cambià a ghjente intornu à mè, cum'è parechji casi in u libru.Un pocu cosa.

construction2

Allora sò assai felice d'avè una tale opportunità per andà à i ghjochi di tavola è unisce à stu prughjettu di co-creazione significativu cum'è modu di spressione.

Di solitu, e dumande chì aghju dumandatu à u principiu di riceve i bisogni di i clienti sò nantu à a "scena d'occurrence" di u ghjocu, ma sta volta a risposta hè diversa.U ghjocu hè diversu: prima stu ghjocu ùn hè micca dispunibule per a vendita, cusì ùn ci hè bisognu di cunsiderà u canali di vendita;Siconda, u ghjocu spera chì, attraversu l'attività, più persone ponu amparà nantu à i prublemi ecologichi è stimulà u pensamentu.Dunque, si pò deduce chì u più impurtante hè l'atmosfera di u prucessu di ghjocu è l'espressività di u ghjocu.U ghjocu pò esse una volta o ancu realizatu una volta è una volta.Una diffusione in u più tardi u situ di DICE CON, l'area di mostra di Greenpeace era piena di persone, è infine hà attrattu un gruppu di ghjucatori di quasi 200 persone, chì solu pruvò chì i nostri risultati di cuncepimentu ùn anu deviatu da l'aspettattivi.

construction3

In questu sfondate, aghju lasciatu e mo mani è i pedi creativi, è aghju realizatu e mo idee una per una.Ci sò parechji ghjochi di tavulinu "a tema ambientale", ma sò tutti troppu cum'è ghjochi di tavola.O esploranu constantemente strategie per creà un sensu di situazione, o listanu a cunniscenza è l'educazione in una sola vista.Ma a cuscenza di e persone di a prutezzione di l'ambiente ùn deve esse micca per via di a forma di "insignamentu", ma un ambiente deve esse creatu.

Allora ciò chì vulemu cuncepisce ùn hè micca un ghjocu di tavulinu, ma per cuncepisce puntelli in un avvenimentu, perchè e persone in questu avvenimentu ponu cumincià à interagisce cù l'altri.Questu hè ancu veru "gamification".

Cù sta idea, avemu agitu separatamente.Da una banda, aghju dettu à Leo è Ping i dui diseggiani di sta cumissioni è tutte l'idee per stu pruduttu, è corse à Shanghai per pruvà u mudellu cun elli.À a fine, tutti sò ghjunti cù 4 Per stu pianu, avemu sceltu quellu cù u sogliu più bassu ma u megliu effettu in situ.

construction4

Dopu chì u mudellu hà attraversatu, era u turnu di l'amici di Luhe per dà à u pruduttu una cunniscenza prufessiunale, una forte scrittura di sci-fi, è una benedizzione d'arte assai apocalittica.Dopu avè editatu un gran numaru di casi in " Good Design Good Fun ", sò ancu assai preoccupatu di a forma di u ghjocu: da una banda, cum'è un ghjocu ecologicu, duvete aduprà carta di stampa certificata FSC, da l'altra. manu, tutti l'accessori deve esse Fà u megliu usu di questu (per esempiu, a cravatta di carta di a scatula), è aghju ancu prupostu u disignu audace di a scatula pulp, chì significa chì per un ghjocu cù un picculu voluminu di stampa, ogni scatula. deve sopportà u costu di i costi di apertura di muffa di più di 20 yuan ...... Ma ùn vogliu micca esse ordinariu, ancu s'è l'intenzione di u disignu ùn pò esse capitu da tutti, ciò chì vogliu hè di lascià stu ghjocu esse ricurdatu in l'eventu. , questu hè a natura di un designer di produttu.

Sò assai grati à tutti per u so sustegnu in ogni aspettu di u prucessu di custruzzione "Terra".Stu supportu hè statu accumpagnatu da a "Terra" sbarcatu nantu à DICE CON, è hà ottenutu boni risposti.

construction5

U significatu di u crowdfunding per noi hè sempre di truvà un modu adattatu per lascià una persona più cunnosce questu avvenimentu, sapemu chì "l'ambiente di stu mondu hè strettamente ligatu à noi", è cunnosce u missaghju chì e carte originali co-create volenu. per trasmette.

In i quattru mesi di creazione di a "Terra", eru quellu chì hà amparatu u più, è aghju diventatu più preoccupatu per l'ambiente è e persone invece di i dadi è e carte in a mo manu.Spergu ancu chì in u futuru, ci saranu più opportunità per sprimà e prublemi cù i ghjochi di tavulinu, è lasciate chì a gamification cambia un pocu.

「VIAGGIU CREATIVE」

 

1.Prima, cuminciamu cù "co-creazione"

In u 2021, ci sò stati parechji fenomeni climatichi estremi aggravati da l'impattu di u cambiamentu climaticu.L'uraganu IDA, chì hà colpitu l'America di u Nordu in settembre, hà tombu almenu 50 persone.In a cità di New York, hà ancu causatu 15 morti, acqua versata in edifici, è parechje linee di metro sò state chjuse.E l'inundazioni in a Germania occidentale in l'estiu anu ancu sonatu l'alarma per e persone di disastri di cambiamentu climaticu è adattazione.È a co-creazione di u nostru ghjocu di tavulinu "Spaceship Earth" hà iniziatu prima di stu terribili estiu ...

construction6

Quandu avemu discututu u cambiamentu climaticu è a crisa ecologica, pareva esse un tema per l'elite è l'esperti - u feedback di parechje persone era chì sta materia ùn hà nunda di fà cun mè.Unu hè chì ùn possu micca vede cumu sta materia m'affetta, è ùn possu micca perceive emotivamente;l'altru hè: Iè, u cambiamentu climaticu hà un grande impattu annantu à l'omu, è sò preoccupatu, ma cumu l'affettu è u cambià hè un tentativu impotente.Dopu tuttu, hè l'affari di l'elite per trattà cù u cambiamentu climaticu.

Tuttavia, aghju sempre intesu chì parechje discussioni chì implicanu u cambiamentu climaticu è l'individui sò accaduti!

Aghju vistu parechje persone piglià l'iniziativa di ricerca è amparà nantu à stu tema, cuminciendu cù i so interessi: s'ellu hè u cambiamentu climaticu è u sistema di l'alimentariu, o u cambiamentu climaticu è l'investimentu immubiliare, etc.

Aghju vistu parechje persone piglià l'iniziativa di implementà suluzioni da a perspettiva di e so cumunità: ciò chì pò esse una sperienza di viaghju più sustenibile, cumu diventà una parte di l'azzione riducendu l'usu di l'articuli dispunibuli è riducendu i rifiuti domestici, è cumu fà. sensibilizà u cambiamentu climaticu in l'arti visuali.

Ciò chì vecu di più hè, in fattu, u dibattitu di a ghjente nantu à u cuncettu basu di cumu risolve u prublema di u cambiamentu climaticu.Ci sò parechje tali dibattiti.Parechje persone ùn sò ancu cunscientemente discutendu per a prumuzione di u cambiamentu climaticu.

construction7

Per quessa, parechji partenarii prufessiunali è aghju designatu un inseme di carte tematiche per incuragisce più partenarii in diversi campi à participà à a discussione di u cambiamentu climaticu è cunduce una "co-creazione" nantu à a produzzione di cuntenutu di u cambiamentu climaticu!

Stu settore di carte dà 32 perspettivi, a mità di quali sò carte di "cunniscenza" chì furnisce infurmazioni incrementali per a discussione, intruducendu i sintomi è l'impatti di u cambiamentu climaticu è e crisi ecologiche;l'altra mità hè carte di "cuncepimentu", elencu alcune idee è fatti chì prumove in modu efficace a risoluzione di prublemi, è alcuni impediscenu a discussione, a cullaburazione è a risoluzione.

Avemu sceltu un tìtulu cuncettuale per questa serie di carte, chì vene da l'economista Buckminster Fuller: A terra hè cum'è una nave spaziale chì vola in u spaziu.Hè bisognu à cunsumà continuamente è rigenerate e so risorse limitate per sopravvive.Se i risorse sò sviluppati senza ragiuni, seranu distrutti.

È simu tutti in a stessa barca.

Prestu, assai pruduttori di cuntenutu cuminciaru a so propria creazione cù questu strumentu di co-creazione.Cumprendu a risposta di u "Podcast Commune" Lao Yuan appellu à i prossimi 30 pruprietarii di cuntenutu di a so piattaforma, anu travagliatu inseme per pruduce episodi 30 di u prugramma è lanciau a "Collezione di podcast di u ghjornu di l'ambiente mundiale".È un totale di 10 episodii di a serie "Meeting" prodotta da a Comunità di Azione Alimentaria è u prughjettu documentale "Road to Tomorrow".

Duranti stu periodu, i curatori, i squadre di pianificazione di l'avvenimenti, l'artisti è i ricercatori anu cuntinuatu à unisce à a discussione di co-creazione, esplorendu è praticà cuntenutu adattatu per e so rispettive professioni è cumunità.Di sicuru, avemu ricivutu diverse critiche è suggerimenti per a migliione, cumprese: Cumu introduci stu settore di carte à l'altri?Ùn deve esse micca un ghjocu divertente?

Iè, prima di quessa, ùn avia micca pensatu à cumu intruduce a carta à più persone oltri di fà un PDF è di mandà à i mo amichi.Eru un pocu cunfidenti è vindutu solu a carta à e persone chì crede chì saria interessatu.È l'usu di carte di co-creazione per ligà l'agenzii di prumuzione di a cultura di u ghjocu di tavulinu prufessiunale hè ciò chì Huang Yan hà fattu tranquillamente.

2. in u ghjocu di tavulinu, a vera nave spaziale piglia

A storia esiste prima di u disignu.Questa hè una storia di cumu l'omu "va per campà" - in e parolle di Vincent."Spaceship Earth" hè: Prima di a distruzzione di a terra, una nave spaziale porta l'ultimi umani in u spaziu.

È stu gruppu di persone hà bisognu di lascià a nave spaziale ùn sbattà prima di ghjunghje à un novu pianeta abitabile.Per questu scopu, anu bisognu di piglià decisioni constantemente - u listessu cum'è ciò chì succede nantu à a terra in questu mumentu!

construction8

Cunnisciutu à Vincent per mezu di u pruduttore Huang Yan è Huang Yan per mezu di u designer Chen Dawei.À quellu tempu, ùn sapia micca di i ghjochi di tavulinu, eccettu Werewolf Killing;Ùn sapia micca chì i ghjoculi di tavulinu anu riunitu assai persone è attinzioni in a cumunità sub-culturale, è ùn cunnosci micca DICE CON, a più grande mostra di ghjoculi in Asia;Aghju intesu solu chì qualchissia hà fattu un ghjocu di tavulinu in Corea di u Sud prima, chì era tematicu cù l'identità suciale femminile, chjamatu "Li Zhihui Survival Game".

Allora aghju invintatu chì e persone in stu gruppu puderanu esse interessate in temi di duminiu publicu.Di sicuru, Vincent hà dettu direttamente : Interessatu !Di sicuru, ùn sò micca sapè quante volte aghju scontru cù Vincent prima ch'e aghju realizatu chì u so studio DICE era l'agenzia per u disignu localizatu è a distribuzione cinese di Li Zhihui.Hè una altra storia.

construction9

Avemu avutu una riunione cù a squadra di u ghjocu di tavulinu per a prima volta, è dopu sò falatu cù Vincent è ellu dumandò, oh quale hà scrittu sta carta ?Aghju dettu chì l'aghju scrittu.Allora disse: mi piace assai sta carta !Ah, a mo mancanza di cunfidenza in a co-creazione di carte hè stata dissipata à a prima reunione - à qualcunu li piace e cose "noiate".

Devu dì chì aghju sempre dubbitu nantu à a "co-creazione".L'esperienza mi dice chì u mudellu di gestione di l'effetti ascendenti è discendente hè efficace è bonu per a gestione di qualità!Crià inseme?Hè per interessu?Per passione?Cumu incuragisce l'entusiasmu?Cumu cuntrullà a qualità?Queste dumande splutavanu in a mo testa.In più di u designer capu di produttu Vincent è u disegnatore capu Leo, i co-creatori di stu ghjocu di tavulinu includenu Liu Junyan, un duttore in ecunumia, Li Chao, un duttore in ecologia, un programatore di Silicon Valley, Dong Liansai, è unu chì travaglia. in listessu tempu.Trè prughjetti, ma aghju da participà à stu cuncettu d'arte co-creatu Sandy, dui travagliadori visuali Lin Yanzhu è Zhang Huaixian chì sò stessi cumpagni di ghjocu di ghjocu, è Han Yuhang, un studiente graduatu di l'Università di l'Arti di Berlinu (ci hè solu. un veru astronauta) ... Ci sò ancu lotti di "cobaie" chì anu participatu à diverse tappe di teste di versione.

construction10

A cuntribuzione di u mecanismu hè principalmente dovutu à i partenarii di DICE.Hè un prucessu di apprendimentu per cuncepisce è sceglie u mecanismu di ghjocu inseme.Hanu passatu assai tempu à educà i medichi è mè.So ancu a diffarenza trà "Americanu" è "Alemanu"!(Iè, solu per sapè sti dui termini) A parte più cumplicata di stu prucessu di co-creazione di u ghjocu di tavulinu hè u mecanismu di cuncepimentu.Avemu pruvatu un mecanismu assai cumplicatu inseme: perchè i copywriters insistenu chì u cambiamentu climaticu hè un prublema sistemicu cumplessu, avemu bisognu di restaurà a cumplessità fedelmente.U designer di meccanica hà sfidatu stu prublema assai vigorosamente, è hà fattu una mostra per a prova.I fatti pruvucanu chì un mecanismu di ghjocu cusì complicatu ùn funziona micca - quantu hè tragicu?A maiò parte di a ghjente ùn hà mancu capitu o ricurdatu di e regule di u ghjocu.À a fine, solu un duttore era sempre ghjucatu cù piacè, è l'altri rinunziò.

Sceglie u più sèmplice miccanisimu-Vincent accuratamente datu i so suggerimenti, dopu à lassari ci spirienza un ghjocu di tavulinu cù dui miccanismi sèmplice è un ghjocu di tavulinu cù un mecanismu cumplessu.Puderaghju chì ellu hè assai bonu in a cumunicazione è a pianificazione di u produttu di "gestione di l'aspettazione", ma per esse onestu, ùn aghju micca capacità è ùn vogliu mai dubbità i so suggerimenti, perchè tutti anu pruvatu altre pussibulità inseme.Ùn vulemu nunda altru, salvu per fà u ghjocu bè.

In più di i dui PhDs chì furniscenu supportu principarmenti in u cambiamentu climaticu, l'ecologia, a sucetà, l'ecunumia, etc., avemu ancu un programatore di Silicon Valley chì, cum'è a forza principale, aghjunghjenu assai dettagli sci-fi - hè questi chjave. dettagli chì facenu a nave spaziale l'universu hè statu stabilitu.U primu suggerimentu chì hà fattu dopu avè unitu à a co-creazione era di sguassà i paràmetri di a trama di "periheliu" è "afelio" perchè a nave spaziale ùn viaghja micca in orbita intornu à u sole!In più di caccià sti errori di bassu livellu, Dong Liansai hà ancu designatu duie direzzione energetica per a nave spaziale: Fermi minerale (chì significheghja l'energia fossili tradiziunale nantu à a terra), è a tecnulugia Guangfan (chì significava a tecnulugia di l'energia rinnuvevule nantu à a terra).Una tecnulugia hè matura è efficiente, ma hà costi ambientali è suciali;un sviluppu di a tecnulugia hà bisognu di superà i colli di bottiglia.

construction11

In più, u doppiu-match hè ancu unitu à u "discu d'oru" (u Traveler Golden Record hè un discu chì hè statu lanciatu in u spaziu cù duie sonde di viaghju in u 1977. U discu cuntene diverse culture in a terra, è i soni è l'imaghjini di a vita. , Spergu ch'elli seranu scuperti da altri criaturi intelligenti extraterrestriali in l'universu.);"Brain in a Vat" ("Brain in a Vat" hè a "Ragione" di Hilary Putnam, in u 1981 In u libru "Verità è Storia", l'ipotesi pruposta: "Un scientist hà fattu una tale operazione. Tagliò u cervellu di qualcunu altru è mette in un tank pienu di suluzione nutriente. A suluzione nutriente pò mantene u funziunamentu nurmale di u cervellu. I terminazioni nervi sò culligati à i fili, è da l'altra parte di i fili hè un computer. Stu computer simula u paràmetri di u mondu reale è trasmette infurmazione à u cervellu attraversu i fili, cusì chì u cervellu mantene a sensazione chì tuttu hè cumplettamente normale. Per u cervellu, pare umanu, l'uggetti è u celu esistenu sempre. ") A trama, chì hè un parte impurtante di rende u ghjocu tutale più sfida è interessante.

3.Chì hè a vera azzione chì sta pianeta hà bisognu ?

E persone in u ghjocu di "Spaceship Earth" anu bisognu di piglià decisioni cumuni in una manera cullaburazione per chì a nave spaziale ghjunghje à e so novi case.Allora i quattru settori (ecunumia, cunfortu, ambiente, è civilisazione) anu qualchì volta interessi cunflitti è dannu à l'altri, ma basatu annantu à l'ambientazione di ghjochi in cullaburazione, nimu di sti dipartimenti cù u listessu puntuazione iniziale pò avè un puntuatu più bassu di zero in u ghjocu.Intervene in i punteggi di ogni dipartimentu hè una seria di carte d'avvenimentu.Basatu nantu à l'avvenimenti accaduti, tutti anu vutatu per determinà u cuntenutu di e raccomandazioni di carte.Dopu à u votu, pudete aghjunghje o sottrae punti secondu e richieste di a carta.

Chì sò questi prublemi?

construction12

Per esempiu, una carta chjamata "Cumprate, cumprà, cumprà!"Pruposta di carta: emette carte di creditu di a nave spaziale per stimulà u cunsumu.Incuragisce un cumpurtamentu di cunsumu illimitatu, perchè u cunsumu guida l'ecunumia, è u cunsumu dà ancu a ghjente un sensu di satisfaczione.Livellu);Tuttavia, ci saranu ancu prublemi immediatamente emessi da i ghjucatori.Nant'à una nave spaziale cù risorse è energia limitate, a difesa di u materialismu hè in realtà aumentendu u cunsumu d'energia è di risorse è porta una carica ambientale.

A carta di rapportu Coral ci dici, Fermi minerale, una fonte di energia, pò causari bleaching coralli, ma a carta suggerisce ignurari stu cambiamentu è cuntinuà à raffinari Fermi minerale.Questu hè un esempiu còsmicu di bleaching coralli nantu à a terra - i coralli sò estremamente sensittivi à l'ambiente di crescita.I cambiamenti in e cundizioni ambientali, cum'è a temperatura di l'acqua, u pH è a turbidità, affettanu direttamente a relazione simbiotica trà i coralli è l'alga simbiotica chì portanu culore à elli.

Quandu u corallo hè sottu à l'influenza di a pressione ambientale, a zooxanthellae simbiotica abbandunarà gradualmente u corpu di corallo è caccià u culore, allughjendu solu insetti di coralli trasparenti è osse, furmendu l'albinismu di corallo.Allora, ci vole à piantà di raffinà u minerale di Fermi ?In quantu à l'ambienti di a nave spaziale, tutti sapemu chì pò esse solu un corallo, chì hè una risorsa biologica impurtante purtata da l'umanità à una nova casa;Nantu à a terra, nutizie nantu à u bleaching coralli hè statu infurmatu da u tempu à u tempu, ma a ghjente ùn pensa micca chì questu avvenimentu hè assai urgente - è ciò chì si aghjunghje un altru missaghju, vale à dì, quandu a terra si riscalda da 2 gradi, Quandu a terra. riscalda 2 gradi, i scoglii di coralli tutti i bianchi, hè sempre accettabile?I scoglii coralli sò solu unu di i numerosi ecosistemi in a terra.

A causa di u mo interessu in u sistema di l'alimentariu, aghju stabilitu assai carte di l'alimentariu, cumpresa a speranza di discutiri l'iniziativi vegetariani cuntruversi in Internet.

Hè vera chì l'allevamentu intensivu di animali à grande scala aggravate a pressione ambientale in quantu à u cunsumu d'energia, l'emissione è a contaminazione;In ogni casu, i seguenti fatturi anu ancu esse cunsideratu s'ellu si deve fà iniziative vegetariane.Per esempiu, u cunsumu di carne è u cunsumu di prutezione sò ancu parti impurtanti di u cummerciu mundiale di l'alimentariu.U so effettu di serratura di u sistema hè assai forte, vale à dì, ci sò parechje industrii, regioni è persone chì s'appoghjanu nantu à questu;Allora, l'abitudini culturali di e diverse regioni affettanu e scelte dietetiche di e persone;In più, ùn pudemu micca ignurà l'abitudini alimentari di e persone è a cumpusizioni di a dieta adattativa.Dopu tuttu, a dieta hè una scelta assai persunale.Pudemu intervene in a scelta persunale per motivi di prutezzione di l'ambiente ?Finu à chì puntu ùn pudemu micca intervene troppu ?Questu hè un tema per esse discutitu, cusì ci vole à esse ristretti, aperti è cooperativi.Dopu tuttu, hè pussibule di fà un usu efficae di e proteine ​​​​animali à pocu carbonu cum'è viscera, pecuri, scorpioni è insetti comestibili.

Tutte e carte, in fattu, tornanu à a quistione - chì azzione vera hà bisognu di u pianeta?Chì avemu bisognu per risolve a crisa climatica è i danni ecologichi nantu à a terra?U sviluppu hè solu di crescita ecunomica?Da induve vene a mancanza di fiducia è di cuuperazione per risolve i prublemi ambientali di a terra ?Hè a tecnulugia onnipotente è pò scuntrà a ricerca materiale infinita di e persone?Fà un cambiamentu sacrificà una certa comodità.Sò disposti ?Chì ci impedisce di diventà crudeli ?Chì ci face ignurà u dulore di l'altri ?Chì prumette u metauniversu ?

A terra face i stessi prublemi cum'è i navi spaziali, ma a terra hè assai grande, è e persone chì facenu prufitti è quelli chì soffrenu pèrdite pò esse luntanu;Ci hè parechje persone nantu à a terra.I risorsi limitati ùn deve micca limità noi prima, ma altri chì ùn ponu micca permette di cumprà;Ùn avemu ancu micca un mecanismu di decisione efficace per i quattru dipartimenti di a terra;Ancu a forza di l'empatia varieghja cù a distanza.

In ogni casu, l'omu hà ancu u so latu gloriosu è bellu: pare chì ùn pudemu micca ignurà u soffrenu di l'altri, eredimu ancu a ricerca di l'equità, simu curiosi, avemu u curagiu di fidà.L'azzione vera chì u pianeta hà bisognu hè di cura di i prublemi in l'esfera publica è di fà più capiscimentu è interpretazione;Hè di truvà un locu induve pudete fà una migliione sustinibule in a vostra vita, u campu prufessiunale è a direzzione d'interessu è cumincià à cambià;Hè per empatizà, abbandunà e visioni preconceived è preghjudizii cognitivi, è capisce e diverse bisogni di e diverse persone."Spaceship Earth" furnisce una tale pratica di pensamentu.

4.Gags: Art è design vincolante

Cuncepimentu Art: Wang Youzao hà introduttu à mè u cuncettu di un ecunumista, dicendu chì tutti noi campanu nantu à una nave spaziale circular chjamata a terra cù un diametru drittu 1 di 27 è un diametru di 56,274 chilometri.Per quessa, aghju messu tuttu u disignu sottu u sfondate di esse rispunsevuli di a nave spaziale.Allora u disignu hà bisognu di risolve dui prublemi: u cuncettu di cumunicazione di "a terra cum'è una nave spaziale" è E se tuttu u pruduttu hè "rispunsevuli di a terra".Ci era duie versioni di u stilu à u principiu.Infine, tutti l'amichi chì participanu à u ghjocu di tavulinu anu vutatu per a direzzione 1:

(1) Futurisimu romanticu, parolle chjave : catalogu, doomsday, spaziu, utopia

construction13

(2) Più inclinati à u divertimentu di u ghjocu, parolle chjave: imaginazione, alien, culore

U disignu di "Spaziale Terra" hè solu u prucessu di custruzzione di prudutti, è u crowdfunding è l'attività sussegwente sò ancu un longu "Voyage", ma ùn simu sicuri chì pudemu finalmente ghjunghje à una nova casa è veramente cambià u cuncettu di certi persone. attraversu stu tentativu di ghjocu.

construction14

Ma ùn hè micca u mutivu di u prugressu umanu per fà e cose chì ùn pudemu micca esse sicuru è sfida u scunnisciutu è Preghjudiziu ?Per via di stu "curaggiu", avemu volatu fora di a terra è hà designatu un ghjocu chì hà sfondatu u chjamatu "sensu cumunu".


Tempu di post: 31-dic-2021