• news

Più faciule ch'è fattu! Cumu evità u "Disastru di cuncepimentu" di e Copertine di Ghjochi

est (2)

Fighjendu e file di ghjochi di ghjocu nantu à u rack di ghjocu, pudete ricurdà u ghjocu chì a so copertura hè simpatica in prima vista? O u ghjocu chì u meccanisimu hè divertente, ma pare un pocu spaventosu.

In una certa misura, a copertura di un ghjocu determina se un ghjocu hè bonu o micca. Cù u miglioramentu di u livellu esteticu di e persone, i ghjochi di ghjochi ùn sò più un pruduttu chì implica solu meccanica. L'arte di u ghjocu hè longu diventatu un fattore impurtante per sapè se un ghjocu di ghjocu pò esse vendutu bè.

Ricertamenti, a cumpagnia di ghjocu chì avia publicatu Decrypto publicatu un novu ghjocu di induvinazione di parolle: Parolla Maestra. U direttore d'arte di u ghjocu,Manuel Sanchez, hà mostratu à i ghjucatori u prucessu generale di cuncepimentu visuale è di copertura di u ghjocu.

est (3)

Una tappa di ghjocu apparentemente semplice hà attraversu assai dubbi, supposizioni è ripetuti tentativi. Cum'è un ghjocu di festa, cumu si distingue da parechji ghjochi diventa un prublema difficiule perParolla Maestra.

est (4)

Descrizione di u ghjocu 

Parolla Maestra hè un ghjocu di festa chì induvina parolle. In u ghjocu, un ghjucatore hè a guida, tirendu carte da u ponte. U restu di i ghjucatori sò rispunsevuli di induvinà e parolle.

Parolla Maestra hè divisu in duie parti, a parte bianca hè u largu scopu di e parolle, a parte rossa hè u caratteru specificu, cum'è: animale-vacca, marca-adidas, caratteru-Mickey Mouse, etc.

A parte bianca serà mostrata à l'induvatore. Un giru di u ghjocu hà un totale di 90 secondi per i divinatori à induvinà a parolla è riempie a carta di induvinamentu. Ogni ghjucadore hà trè carte di divinazione rossa.

Cumu fà cupertine di ghjochi di festa?

Per un ghjocu di festa nurmale, l'investimentu di tempu è risorse pare futile. Ma, cum'è si dice, a simplicità hè l'ultima cumplessità. Soprattuttu quandu vulemu aghjunghje troppu, ma ùn vulemu micca esse listessi à "altri".

Quandu vedemu prima un ghjocu di ghjocu, chì hè a prima cosa chì ci attrae? Ié, deve esse a tappa di a scatula di u ghjocu. In un ghjocu à tema, i caratteri chì vedemu nantu à a cupertina sò l'avatar di u ghjucatore, u caratteru chì ghjucanu in u ghjocu.

Tuttavia, per i ghjochi senza tematiche, in particulare i ghjochi di festa senza caratteri specifici è parolle di induvinamentu, u prublema di fà una cupertina convincente hè unu custante. Prima di tuttu, i ghjochi di festa anu un publicu cusì largu chì una cupertina di ghjocu casuale ùn appellu à nimu.

est (7)

Se avete troppu elementi in a vostra cupertina, a ghjente ùn saperà micca chì tippu di ghjocu deve esse. Per esempiu: Se cuncepite una cupertina semplice, cume, un fondu estremamente riccu cù un grande titulu, u vostru ghjocu serà persu in e centinaie di ghjochi urdinarii, cum'è tutti l'altri. In l'ultimi anni, una serie di ghjochi di festa anu fattu un nome per elli stessi in l'industria di ghjochi di ghjochi cù i so grafichi distintivi.

est (6)

Quandu Lingua per a macchina skyshatter cù una cupertina minimalista di u libru, parechje persone anu pensatu chì era un suicidiu cummerciale. Ma in fatti, st'ultima cupertura hè veramente colpante. Avemu ancu creatu i nostri "guanti bianchi" è caratteristiche retro cartoon nantu à a cuprendula di u ghjocu, chì hà avutu più successu.

est (5)

"Voi" site u veru prutagunista- 

In Parolla Maestra, per via di u rolu di u capimachja, di l'illustratore Sebastian è aghju decisu di disegnà una figura cum'è cuncretizazione di l'immagine di u capimachja. Tuttavia, creà caratteri hè un travagliu assai periculosu: ragazza o zitellu? Ghjovanu o maturu? Negru o biancu?

In u nostru ghjocu, u ghjocu di scrive parolle è induvinà e parolle hè un ghjocu chì prova a reazione è a saviezza, è a volpe hè in realtà una scelta megliu - ma questu pone un'altra dumanda: hè troppu ingenu?

Sebastian hà dettu chì, se i nostri caratteri si mischianu retro è mudernu, ùn ci seranu micca tali dubbi, cum'è:

est (8)

Basatu annantu à questu, (illustratore) hà disegnatu schizzi di diversi animali.

est (9)

est (10)

L'ultimu in cumplessità hè a simplicità -

Dopu avè discuttu cù u ghjocu designer Gérald Cattiaux è illustratore francese Asmodee, avemu determinatu u schema generale di u ghjocu inseme: e stelle rosse aghjunghjenu micca solu culore, ma riflettenu ancu u tema di u ghjocu di festa. 

est (11)

In questu modu, a copertura di u ghjocu è a visione generale di Parolla Maestra sò stati cuncipiti in questu modu. A cumminazzioni di u rossu è u neru classicu hè simplice è generosa. U capu di a piccula volpe distingue u fronte è u fondu di a carta, è u cuncepimentu di u biancu è di u rossu nantu à a carta cue hè ancu assai cunfortu è in ligna cù l'effettu generale.

Fighjemu spessu u nostru cuncepimentu nantu à u cuncepimentu di u meccanisimu di u ghjocu è studiamu u so successu. In fatti, i culori di e copertine, carte, è gettoni duve guardemu sò tutti cuncepiti cun cura.

I cuncettori di ghjochi dicenu spessu chì u cuncepimentu di ghjocu hè un prucessu di sottrazione cuntinua. U cuncepimentu di a cupertura di u ghjocu hè ancu un prucessu di simplificazione di a cumplessità. Dopu tuttu, i ghjochi di ghjochi sò un inseme, è l'arte riflette ancu una parte di a forza di i ghjochi di ghjochi.

est (1)


Tempu di posta: Jan-18-2021