• news

21Designers giapponesi in DICE CON 

21Japanese

L'amici chì seguitanu DICE CON ponu ricurdà chì quist'annu avemu riunitu alcuni disegnatori indipendenti giapponesi è hà stallatu una zona di mostra per u paese invitatu di ghjocu di tavola. Quist'annu, avemu invitatu 21 diseggiani giapponesi à participà à DICE CON, è hà stabilitu un "paese d'ospiti di ghjocu di tavulinu" cù una zona di mostra di più di 100 metri quadrati, cù quasi 30 ghjochi per i ghjucatori.

Perchè u Giappone? U Giappone hà sempre avutu una cultura di ghjocu di tavulinu unica, è parechji disegnatori indipendenti, cù una imaginazione è una creatività senza restrizioni, sò completamente indipendenti da u quadru inerente di u disignu di u ghjocu di tavulinu, creendu scatuli di versioni arcobalenu di i bellissimi ghjochi di tavola. Quandu avemu cuntattatu i diseggiani per l'area di mostra di ghjoculi di tavulinu giapponese, avemu ancu avutu una risposta positiva da elli. Sò assai felici d'avè una grande mostra per presentà i so ghjochi.

Eccu una introduzione cumpleta di l'esposizione di u Giappone in DICE CON.

csacs

Introduzione di u designer: 6channel hè un club di produzzione di ghjoculi di tavola stabilitu in 2020. L'illustratore ぽよよん♥よっく hà fattu u disignu di caratteri per "Akihabara Journey 2", "Queen's Blade" è altri ghjochi, è hà ancu disegnatu illustrazioni per "Battle Soul". .U ghjocu [探ぱん] dipintu da ぽよよん♥よっくvindutu tutte e 1,000 scatuli in a prima mostra di gamemarket in a primavera di u 2021.

sfds

Introduzione di u designer: ICHIROKU, chì hè impegnatu in u disignu graficu, hà amatu à ghjucà à i ghjoculi da quandu era zitellu. Cum'è un zitellu, hà spessu ghjucatu cù l'amichi, cum'è u ghjocu di a vita, Othello è Shogi. Quandu u FC hè diventatu pupulare in u liceu, era addictu à questu cum'è tutti l'altri, ma per casu, hè ghjuntu in cuntattu cù TRPG (jocu di rolu di desktop) è hè diventatu obsessionatu cù a diversione è a prufundità di i ghjochi tradiziunali. Dopu à quessa, ICHIROKU hà pensatu à i ghjochi di tavulinu finu à a notte di notte ogni ghjornu. U sognu in quellu tempu era di diventà un autore di ghjocu di fama mundiale chì hà superatu à Othello è u ghjocu di a vita. Ancu s'ellu hè cresciutu, ma ùn pò ancu lascià i so sogni di a zitiddina, hà utilizatu questu cum'è una opportunità per inizià stu prughjettu.

sda

Introduzione di u ghjocu: In u ghjocu, ghjucà u rolu di un esploratore chì sogna di fà una fortuna, vene à un grande gruppu di ruine, affidà à "furtuna" è "sentimentu" per spiegà u labirintu per cullà tesori. Ci sò periculi è "vasi" ammucciati in e ruine. È in i "poti", ci saranu tesori o maledizioni. A più profonda, i periculi è i vasi aumenteranu. Ancu s'è vo avete i vasi è scappate cù successu da u labirintu, a vostra racolta pò esse arrubbata da altri attori. Cullate più tesori cù punti bonus cumminati è guadagnà punti in modu più efficiente!

dasfgg

Introduzione di u designer: シノミリア hè un ghjocu creatu da u designer di ghjocu Kengo Otsuka è parechji membri cum'è comici, cantanti è mudelli. Otsuka Kengo hè statu evaluatu da altri scrittori di ghjoculi cum'è "un artighjanu chì hà trasfurmatu currettamente diversi temi in ghjochi di tavola". "Ci sò sempre certi posti in u sistema di ghjocu chì ponu vede u male di u caratteru di l'autore". Stu ghjocu hè basatu annantu à u tema di "ghjocu di tavola", è scaccià tuttu u male in caratteru.

dsafv

Introduzione di u ghjocu 

n: Sinomilia significa "dialogu" in grecu. Ancu senza parolle, pudete avè un "dialogu veru" cù u core di l'altra parte per mezu di carte è chips. I dui partiti sceglienu una carta digitale in e so mani per copre è mette i chips interattivamente. U partitu chì u numeru nantu à a carta hè più vicinu à u numeru tutale di chips, riceverà i chips ghjustu nantu à u campu. Quandu ogni parte perde tutte e patatine fritte, o solu duie mani sò lasciate, u ghjocu finisci. A festa cù più chips vince.

Introduzione di u designer: "Associu antisociale" deve esse cunsideratu cum'è u nome di u tipu d'associu chì a ghjente ùn vole micca veramente entre in cuntattu. Ùn hè maravigghiusu chì a parolla "antisocial" stessu porta l'impressione di l'illegalità, ma questu hè un malintesi di u nome "associazione antisocial". In fatti, a sentenza curretta di "associu antisociale" hè "omu antisociale", chì hè una associazione literaria è artistica orientata à u travagliu chì u campu di battaglia principale hè u mercatu liberu di a literatura.

dsafd

Introduzione di u ghjocu: U tema di stu ghjocu di carte hè [Morte Overworked], chì hè cunnisciutu ancu a parolla [KAROUSHI] in Europa è in i Stati Uniti. U capu deve impedisce a morte da u travagliu eccessivo! I schiavi di a Cumpagnia anu da lassà si sò sopravviventi, è i culleghi anu da esse overworked à morte! A carta hè ancu piena di diversi cuntenutu di travagliu umoristicu neru.

sdf

Introduzione di u designer 

: Fantasy Game Group hè un club fundatu da Otayu cù l'amichi in l'università. U mutivu di inizià stu club hè di ignurà u fattu chì diventate un adultu è esse invaditu da a sucietà, fate qualcosa di stupidu cù partenarii simili, è liberamente creanu travaglii satisfactori. Questu hè u gruppu di ghjocu di fantasia.

sads

Introduzione di u ghjocu: Inseme cù u vostru cumpagnu [bambola], esplorate a cità trasformata in ruine, rinfurzatevi, è marchjate in terra. U ghjocu hà un modu cooperativu [storia] è un modu di battaglia [Arena]. In più di l'aghjustamenti di u ghjocu, a nova versione aghjunghje ancu storie o testi di descrizzione à a maiò parte di e carte, chì permettenu à i ghjucatori di capisce megliu a visione di u mondu "scura è decadente" di a bambola Pendulum.

safsd

Introduzione di u disegnatore: Natu in a Prefettura di Hyogo in u 1984. Graduatu da a Facultà di Humanities Comprehensive, Università di Kyoto. Era a prima persona in Giappone à ottene un dutturatu in Puzzle è hà cuncepitu più di 70 tippi di puzzle. Da a scola primaria à u liceu, hà passatu tuttu u ghjornu à risolve puzziche. Ùn era micca finu à e vacanze d'estate di l'anziani di trè anni chì hà cuminciatu à piglià l'esame è hè statu direttamente ammissu da a facultà di dirittu di l'Università di Kyoto. Duranti l'università, Higashita hà distribuitu volantini chì cuntenenu puzzle fatti da sè stessu à 47 prefetture in Giappone, è hè diventatu un tema per esse chjamatu "a persona chì u fogliu hè un puzzle". I trasmissioni TV anu ancu assai prugrammi chì sò realizati, è e nutizie è e riviste anu ancu i so serii.

dsaf

Introduzione di u ghjocu: ghjocu aritmeticu: un ghjocu chì pudete ghjucà finu à chì pudete aghjunghje è sottrae 1 ~ 4. Aduprate a carta in a vostra manu è a risposta nantu à a carta di quistione cum'è un ricordu per invintà a carta in a manu di u ghjucatore à a manca. U ghjucatore chì indovinà tutte e quattru carte prima vince. Gagarin Space Flight: Un ghjocu di puzzle hè basatu annantu à Yuri Gagarin, u primu volu spaziale tripulatu in u mondu, chì cunnetta razzi è pianeti di u listessu culore. Mentre si diverte, migliurà a capacità cognitiva è u ghjudiziu, esercitate gradualmente a capacità di pensamentu logicu.

Intruduzioni di Designer: Cù u scopu di "fà ghjochi chì pudemu gudiri cum'è ghjucatori di luce", per ricuperà a ghjuventù persa, l'attività di u club include a produzzione di ghjochi di tavola.

Introduzione di u ghjocu: Lasciate l'ultimu ballu à mè: ogni ghjucatore tira quattru carte à u principiu di u ghjocu, è poi si turna à ghjucà una carta in manu. I dui ghjucatori chì l'ultima carta hè [Prince] o [Princess] Win, o u ghjucatore chì l'ultime duie carte sò [Prince] è [Princess] vince. Aduprate diverse carte per catturà a [Princess] è [Prince] per vince! A notte di primavera hè corta, fate a vostra mente ragazza! : Stu ghjocu hè un ghjocu di carte di duellu di una ragazza feroce cù u scopu di diventà una missy è ottene un invitu à a festa di ballu tenuta da u duca bellu più veloce.

Introduzione di Designer: A nova festa di ghjocu di tavulinu hè basatu in Tokyo. À l'iniziu, era una sucietà induve i cumedianti è i comici originali ghjucavanu inseme à ghjochi di tavulinu tedeschi. Avà, u numeru di membri chì travaglianu in u disignu di u ghjocu hà cuminciatu à aumentà. L'opera maestra di Sato Yusuke "Breaking London" hè stata scelta cum'è a lista cunsigliata di Spiell des Jahres 2017. HIDEOUT hè un novu ghjocu simplificatu è lanciatu da "Blast London" per fà più faciule per inizià.

sagdfg

Introduzione di u ghjocu: legatu di bomba di tempu: una versione cooperativa di u ghjocu di identità nascosta timebomb. Tortura i ghjucatori cù ogni tipu di novi bombe. A stampa completa di i bombe serà revelata in u ghjocu à pocu à pocu. Per piacè sperimentate a tensione à prima vista! Inoltre, u ghjocu per a prima volta hè speciale per tutti i ghjucatori, cusì per piacè i vechji ghjucatori anu da ammuccià u cuntenutu di u ghjocu.

HIDEOUT: SWAT VS terroristi, l'ultimu travagliu in a serie di ghjocu d'identità nascosta "Boom London". Un ghjocu più rilassatu chì usa u mecanismu di "Breaking London" è adatta assai, eliminendu quelli elementi difficili. Annilate a roccaforte terrorista [HIDEOUT]! Mentre tutti travaglianu inseme, hè faciule ! Semu partenarii di fiducia mutuale! Ancu s'ellu pare chì uni pochi di persone ùn anu mai vistu.

dsaf

Introduzione di u designer: 《詠天記》disegnu di u meccanismo. Perseguite un design di ghjocu densu è intellettuale. I mo ghjochi di tavulinu preferiti sò "Brilliant Gems" è "Box of War", chì sò à tempu hardcore è casuale, ma ponu ancu apprezzà i ghjoculi rilassanti. Introduzione di u ghjocu: 《詠天記》hè una storia aerea basatu annantu à l'adattazione storica di l'antica regina giapponese Himiho. Ogni ghjucadore ghjoca u rolu di a Regina di a Strega di un picculu paese, sopravvive à a lotta civile chì dura per decennii, è infine unificatu u Giappone. Per dimustrà l'hegemonia in tuttu u territoriu di u paese giapponese, hè necessariu predichendu i cambiamenti climatichi, guidà a piantazione di risu, divinazione è sacrificiu. A volte hè necessariu di piglià risichi per attraversà a Cina per transazzione. Quale hè a fanciulla di u santuariu chì pò gravarà u so nome in a storia cum'è [Himeihu]?

Introduzione di u designer: Tetsuya Ogawa, natu in Tokyo in u 1966. Un pruduttore chì hè cresciutu in u campu di a produzzione di musica è video. Servitu cum'è direttore di diversi prugrammi TV, è dopu hà amparatu u Cinese, è hà servitu cum'è publicità è marketing di Sony PlayStation in Hong Kong è Taiwan. Avà chì hè impegnatu in l'animazione CG è i ghjochi cù a Cina è u Giappone. Hè sempre stata centrata nantu à u cuntenutu digitale chì varieghja da a musica à i video è i ghjochi. In u 2020, hà pianificatu è pruduciutu u ghjocu di tavulinu "OXtA cube" da una certa idea, personalmente cuncepitu è ​​cummercializatu.

Introduzione di u ghjocu: OXtA cube usa quattru culori è quattru tipi cù un totale di 16 pezzi di scacchi quadrati, è pudete ghjucà trè tippi di scacchi astratti è un ghjocu di partitu. Shibuya: U massimu di quattru ghjucatori, chì hè più veloce per spustà i pezzi in pila à u ghjocu oppostu. Shinjuku: Un ghjocu di scacchi in quale pezzi di scacchi sò ammucchiati per a battaglia.

csaf

Presentazione di u designer: Kawaguchi Yoichiro, babbu di quattru figlioli. Rappresentante di chagachagagames in a Prefettura di Fukui. Chagachaga hè u dialettu Fukui, chì significa mess. U primu ghjocu di Yoichiro Kawaguchi [かたろーぐ] hè statu premiatu cum'è un bonu ghjoculu in Good Toy 2018. U secondu ghjocu [じっくりミレー] hà vintu dui premi in Good Toy 2020 è Steam Toy Contest in più di 2021 scole in Giappone, cum'è strutture 2021. , organizzazioni di interessu publicu, è galerie d'arte, sò usati. U terzu ghjocu [ZENtile] hà ottenutu un successu di 1322% in crowdfunding. Hè assai elogiatu per fà ghjochi per a cumunicazione famigliali genitori-figlioli.

Introduzione di u ghjocu: ZENtile: Venite da u Tempiu Eihei in a Prefettura di Fukui, u locu di nascita di a meditazione Zen. ZENtile pò esse usatu in solu cinque minuti. Aghjustate l'umore di u ghjornu secondu l'assi di u tempu per calmà. Esternalizzandu u vostru propiu umore, pudete analizà ugettimenti u vostru propiu umore è u pensamentu. In cunfrontu cù l'introspezione pura, u ghjocu pò fà più faciule per capiscenu i vostri sentimenti.

じっくりミレー: Pone u quadru nantu à u pittura è imaginate l'umore di i caratteri chì appariscenu in i dipinti famosi. グッド·トイ riceverà premi in u 2020, è スチームトチームトイムトイムトイよ1 in Giappone riceverà 1 opere populari in Giappone. sò statu introduttu.

sadaf

Introduzione di Designer: Ingegnere freelance Hi-Rai (design di ghjocu) pianificà simultaneamente. Mentre accettà ordini da l'industria di u ghjocu è i sistemi di cummerciale, facendu ghjochi di tavola à u stessu tempu, trasfurmendu l'ispirazioni in entità! ずじ (illustratore), principalmente basatu nantu à u disegnu di u stilu RPG à a fine di l'anni novanta. Quist'annu, aghju disegnatu illustrazioni per u "Sound and Adventure Airship TRPG Gear Tower: Sounding Basic Rule Book".

sdafcd

Introduzione di u ghjocu: King of Box Court: Questu hè un ghjocu di piazzamentu di i travagliadori guidatu da carte. E carte iniziali sò ottenute da draft. I ghjucatori agiscenu in ogni stagione per ottene risorse, è ponu ancu cunsumà risorse per custruisce edifici. U primu ghjucatore à ottene u numeru specificatu di risorse o compie u bastimentu vince.

safhyju

Greedy Hunter: Questu hè un ghjocu di cummattimentu di dungeon cooperativu cù un insider. I ghjucatori sò divisi aleatoriamente in [Hunter] è [Greeder], è cooperanu per attaccà i mostri è i trappule in u dungeon, raccoglie tesori è scappa da u dungeon. S'ellu hè completamente sguassatu in u dungeon, serà GAME OVER. I pirsuni greedy lurking in a squadra duveranu ostaculi u cacciatore senza esse espunutu, è u cacciatore deve esse attentu à l'avidità in a squadra, è u campu cù i più tesori vince!

Presentazione di u designer: Tatsuro Iwamoto, illustratore freelance. Pigliate l'illustrazione principale di stu travagliu. 狛野明希, design di ghjocu. Li piaci à viaghjà chì voli andà in Shanghai per ghjucà à i ghjochi di stanza secreta di pocu tempu. 平井真貴, design di ghjocu. U travagliu principale hè di pruduce l'imaghjini, ghjochi di stanza secreta è ghjochi di puzzle.

gfhjk

Introduzione di u ghjocu: I ghjucatori sò divisi in [Talking Cat] è [Suggering Cat]. [Talking Cat] aduprà 3 carte per dì à l'altri misgi chì tippu di miauli anu avutu tutta a so vita è cumu si sò morti, è dopu hà dumandatu a quistione di "chì tipu di miauglii aghju pensatu à a prossima volta?" Cat] Cercà un cunsigliu. L'altri misgi agiscenu cum'è [Suggestioni Gatti], cooperaranu cù e carte in e so mani, seguitanu i temi sopra è e trame descritte da [Talking Cats], è facenu suggerimenti.

Presentazione di u designer: Kuji Eimi久慈絵美, facendu ghjochi per u club [Whale Jade]. In u vaghjimu di gamemarket 2018, [CMYK!] hè stata fatta per a prima volta. Dopu questu, [NEBURA BEAT] hè statu pruduttu. Ancu s'ellu tuttu hè fattu, si cali è si freti rapidamente. Stu club avia ancu fattu pacchetti di emoji in linea è magliette ricamate.

fdghj

Introduzione di u ghjocu: CMYK! : Hè un ghjocu d'azzione in tempu reale in u quale tutti i tile trianguli di parechji culori sò spliced ​​à u stessu tempu. U ghjucatore, cum'è un mosaicu di mosaicu, splice piastrelle secondu i bisogni di i clienti. I stessi marchi di culore scritti nantu à ogni latu di e piastrelle di triangulu ponu esse spliced ​​inseme per fà esagoni, è uttene punti quandu ghjunghje à u crescente numeru di carte di quistione in u mità. Dopu chì u ghjocu hè finitu, u gruppu spliced ​​hè ancu finitu assai bellu.

sdafdg

Tick ​​orders: Stu ghjocu hè un ghjocu cooperativu istantaneu induve quante ordini pussibule ponu esse ghjunti in cinque minuti. I ghjucatori combinanu i materiali per fà prudutti è ghjunghje à a nota di consegna indicata nantu à a carta. E parti di u ghjocu ponu esse piazzate liberamente, è pudete rinfriscà a vostra partitura cù l'ambiente di ghjocu chì vi cunvene per ottene più di u numeru specificatu di ordini.

Sky City Ares天空之城阿雷斯: Per tutti i "giocatori di ghjoculi chì volenu solu lancià i dadi", presentate stu bravu ghjocu di corsa chì pò facilmente lancià assai dadi! A carta trappula esposta e cundizioni per l'attivazione di a trappula sò scritte, è u ghjucatore decide quanti dadi lanciari è dichjarà à u stessu tempu. Cumincià à lancià i dadi da a persona cù u minimu numeru di dichjarazioni, finu à chì e cundizioni di a trappula ùn sò micca scontri, passanu, è u numeru ghjittatu diventa u puntu.

Introduzione di u designer: u pruprietariu di Madoriya. Rispunsevuli di cuncepisce e regule di u ghjocu, è ancu rispunsevuli di u disignu di cumpunenti, etc. Hè veramente a casa di tuttu. Di solitu scrivu note tcg per a colonna [Card Player] di a rivista di hobby Japan, chì hè ancu [Meng える! Avvenimenti] seria di scrittura.

saf

Introduzione di u ghjocu: Un ghjocu di ragiunamentu in stile misteru d'assassiniu chì ùn hà micca bisognu di un host è ùn limita micca u numeru di persone. I dui ghjochi sò basati nantu à temi di campus. Tutti i ghjucatori ghjucanu i caratteri. Anu dialogu cù altri caratteri, osservanu a tistimunianza è l'evidenza arregistrata nantu à e carte, è inferiscenu quale hè u "prigiuneru".

sdfgh

Introduzione di u designer: un designer di ghjoculi di tavulinu chì piace u stile lesbicu, ancu cum'è e ragazze cù capelli rossi è capelli d'argentu. Travaglia cum'è un ingegnere di software in Tokyo mentre face ghjochi di tavola.

Introduzione di u ghjocu: Diventate una [Esistenza Airlike] chì guida e ragazze è formanu u CP di u destinu per sustene e ragazze! À u principiu, ogni ghjucatore decide segretamente quale cumminazione spinghja, cù u scopu di lascià e ragazze chì spinghja formanu un CP, cuntrullenduli mentre ghjucanu u ghjocu. Per mezu di e so azzioni, i dui partiti diventeranu amanti o si romperanu ... s'ellu guadagnanu u cuntrollu, queste azzioni ponu esse decise.

kol

Introduzione di u designer: Ryo Nakamura, rappresentante di Radiuthree è designer di ghjocu. In 2021, hà utilizatu u novu travagliu "POTLATCH KLONE" cum'è u primu travagliu di u so propiu designer di ghjocu. U fLEAP di u prossimu travagliu hè di piglià a carica di u disignu di u ghjocu cù Nakamura. Takayuki Kato hè attivu cum'è designer di ghjoculi da 2017. L'opera maestra "FILLIT" hà guadagnatu u Premiu di Eccellenza à u cuncorsu gamemarket2019. Attualmente, u disignu di u ghjocu hè principalmente centratu in scacchi astratti. Inoltre, presenteremu l'attività di scacchi astratti di u mondu in YouTube.

vftr

Introduzione di u ghjocu: FILLIT: Pone chips di u vostru propiu culore nantu à a strada di i vostri pezzi di scacchi, è u ghjucatore chì mette tutte e chips prima vince, chì hè un scacchi astrattu chì prova a prima lettura di u ghjucatore è a strategia generale. POTLATCH KLONE: Stack your chips in a griglia induve i vostri pezzi di scacchi entranu, è pudete vince sempre chì avete trè pilastri di u vostru culore nantu à u campu à u principiu di u vostru turnu. Regoli di ghjocu simplici. FLEAP: Si pò dì chì hè una sottospecie di FILLIT, ma i cumpunenti è l'esperienza di ghjocu sò tutti aghjurnati!

图片1

Introduzione di u disegnatore: Nomura Schoff, natu in u 1962. Da u 1984 à l'oghje, hè statu un disegnatore di ghjoculi, principalmente pruducia ghjochi di tavola è ghjochi di carte per u mercatu di ghjoculi giapponese. [パーティジョイ] serie (Bandai), [ドンジャラ] serie (Bandai), [大富豪ゲーム] (花山), etc. U numeru di ghjochi pruduciutu finu à avà supera i travaglii in questa mostra cum'è 100. , è sò ancu assai acclamati trà i zitelli.

图片2

Introduzione di u ghjocu: Air Alliance: site u detentore di una compagnia aerea chì copre u mondu. Lasciate l'aviò di a vostra cumpagnia vola da l'aeroportu à un altru aeroportu per trasportà i passageri in u mondu. [Economy Class] pò furnisce più diritti di sbarcu à l'aeroportu, [First Class] Ancu se renderà l'azzione difficiule, pò purtà punteggi più alti. Truvate a strada di crociera più adatta da a carta di passageru chì cambia a dumanda di bagagli in ogni mumentu, è mostra i vostri metudi di operazione più efficaci.

Warbit: Dicejar VS Psycholon: Un ghjocu di strategia dedicatu à battaglie di dui ghjucatori cù l'universu cum'è scena. L'accessori sò un tavulinu di ghjocu stampatu tridimensionale è 16 navi spaziali di plastica chì ponu cambià u valore di u scudo è devenu esse assemblati da elli. Nantu à quale pianeta si deve sviluppà a nave spaziale in manu ? Aumentà u valore di u scudo per rinfurzà a difesa, o custruisce strutture? Ancu s'ellu hè un ghjocu di dadi, farà ancu chì i ghjucatori sentenu u gustu di scacchi astratti simili à u shogi.

图片3

Introduzione di Designer: Dapoi u so stabilimentu in 2015, hà liberatu novi travaglii ogni annu è participa in u mercatu di ghjocu giapponese ogni annu. U so capolavoru "Banbakan" hè statu riproduciutu da GrailGames. L'ultimu travagliu "Pudete esse un prigiuneru" hè statu informatu da BGG News è hà ricevutu assai attenzione.

Introduzione di u ghjocu: "Perchè ùn sò micca ciò chì succede, cusì arrestate u tippu più suspettu!" U detective davanti à voi hà urlatu sta frase. Sò i suspettati in un certu casu d'assassiniu, ma ùn importa micca chì u veru culpevule hè trà voi, perchè a polizia criminale solu ghjudicà quale hè u criminale basatu nantu à s'ellu hè suspettu. Fendu cunfessioni, cullighjate l'intelligenza, è qualchì volta fabricà evidenza, in corta, duvete sbarazzate di a vostra sospetta!

图片4

Introduzione di u designer: 樋口秀光、キャラデザ:イワタナオミ、グラデザ:セラチェン春山

Introduzione di u ghjocu: "Vince o perde in sessanta seconde! Irritabilità cerebrale, caos ad alta velocità! [Candy] introduttu da parechji ancore populari di YouTube in Giappone. Più di 100 000 video sò stati ghjucati! I ghjochi cuncepiti basati nantu à carte di ghjocu sò adattati per tutte l'età. I culori è u testu purtati da i caratteri brillanti è carini ponu ancu esse efficace à prevene l'Alzheimer per mezu di l'effettu Stroop.

图片5

Introduzione di u designer: Bao Tian Lin, designer di ghjocu è illustratore freelance. Graduatu da a Scola Graduata di Educazione, Università Tokyo Gakugei. Cù [Youxueyi] cum'è u nome di a casa, u sviluppu di un ghjocu di apprendimentu chì combina "play" è "apprendimentu" in unu hè in corso. Principalmente impegnati in u travagliu di l'educazione di gamification, ma ancu in a produzzione di TRPG, a ricerca è a publicazione, è a scrittura di documenti in relazione. Opere esposti:

"Summon skate", "Nayaman Wolf", "UREG"

Eccu alcuni di l'opere di i diseggiani giapponesi chì participanu à sta mostra. In seguitu, ci saranu parechji ghjochi unichi chì vi presenteremu in forma di interviste esclusive.

U paese ospitante di i ghjochi di tavulinu hè u nostru primu tentativu di a mostra di questu annu. Hè ancu sottu à a situazione epidemica. Speremu chì i ghjochi di diversi paesi è sapori ponu esse purtati in Cina per i ghjucatori di ghjoculi di tavulinu.

In e circustanze chì hè difficiule per noi di andà in u Mercatu di u ghjocu, i 21 clubs è i diseggiani giapponesi mettenu i so travaglii nantu à DICE CON per vede, chì hè ancu un scambiu significativu trà noi è a cumunità giapponese di design di ghjocu di tavulinu originale. Spergu chì pigliendu sta opportunità, u mercatu di ghjocu di tavulinu in Cina è Giappone pò esse apertu cumpletamente. Una sperienza di cuncepimentu più avanzata ci ispirarà, è più prudutti ci daranu gioia è rendenu più prosperu u mercatu di ghjoculi di tavulinu in Cina.


Tempu di Postu: Nov-02-2021